صفحه اصلی / آرایشی / مراحل آرایش کارمندی، آرایشی سریع و ساده تنها در ۵ دقیقه

مراحل آرایش کارمندی، آرایشی سریع و ساده تنها در ۵ دقیقه

مراحل آرایش سریع و ساده

مراحل آرایش سریع و ساده

۱. کار خود را با پرایمر آغاز کنید

استفاده از پرایمر قبل از آرایش کردن بسیار مهم است. به ویژه اگر قرار است آرایش مدت زمان زیادی روی صورت شما باقی بماند، پرایمر می‌تواند به ماندگاری بیشتر آن کمک کند. بنابراین، برای اینکه آرایش مدت زیادی در محل کار روی صورت شما باقی بماند، پرایمر را فراموش نکنید.

۲. از کرم پودر استفاده کنید

همانطور که می‌دانید، کرم پودر در انواع مختلفی تولید می‌شود. توصیه ما به شما برای داشتن یک آرایش سریع و ساده، استفاده از نوع پودری آن است. به این دلیل که استفاده از آن آسان است و لازم نیست وقت زیادی را برای پخش کردن آن بر روی صورت و یکنواخت کردن آن صرف کنید. از طرف دیگر، پودرها ماندگاری بیشتری دارند. به ویژه اگر پوست شما چرب باشد، دیگر نگران آب شدن کرم بر روی صورت خود نخواهید بود. اما اگر پودرها مناسب نوع پوست شما نیستند، می‌توانید از یک کرم پودر سبک کرمی یا مایع نیز استفاده کنید.

۲. از کرم پودر استفاده کنید

۳. ابروهای خود را حالت دهید

برای فرم دادن به ابروها و جلوه بیشتر آن‌ها، می‌توانید از یک مداد ابرو استفاده کنید. رنگ مداد ابرو باید ۱ تا ۲ درجه تیره تر از رنگ ابروهای شما باشد. همچنین، در آرایش و فرم دادن به ابروهای خود اغراق نکنید. زیرا آرایش کارمندی باید ملایم و طبیعی و مناسب برای محل کار باشد.

۴. با مداد چشم، بن مژه خود را پررنگ کنید

مداد چشم را به صورت نقطه نقطه روی بن مژه خود فشار دهید. نقطه ها را نزدیک به هم بکشید تا ظاهر یک خط ممتد را به خود بگیرند. این کار جلوه چشم های شما را بیشتر می‌کند و حالت شاداب تر و زیباتری به آن‌ها می‌دهد. از طرفی بسیار ملایم و طبیعی است و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

۵. ریمل بزنید

یک ریمل مشکی انتخاب کنید و با آن مژه های خود را حالت دهید. اگر مژه های شما کم پشت و کوتاه است می‌توانید از ریمل های خرده مژه دار استفاده کنید. دقت کنید که ریمل خیلی زیاد برای آرایش کارمندی مناسب نیست و حالت اغراق شده ای به چشم های شما می‌دهد. فقط کافی است کمی با رمیل مژه های خود را پررنگ تر و خوش حالت کنید. استفاده از فرمژه نیز در صورت داشتن ابروهای خشک و بی حالت فکر خوبی است.

۶. از کانسیلر استفاده کنید

اگر زیر چشمان شما تیره است، یا جوش و لکه‌ای روی صورت خود دارید که با کرم پودر پوشانده نشده است، از کانسیلر برای محو کردن آن استفاده کنید. برای پوشاندن لکه و جای جوش، کانسلیر را به صورت نقطه ای روی محل مورد نظر قرار دهید و با یک براش کوچک به آرامی روی آن ضربه بزنید.

۷. رژگونه را فراموش نکنید

یک رژ گونه با رنگ ملایم راانتخاب کنید.مقدار کمی ازآن را بایک براش بادبرنی برداریدوروی گونه های خودبزنید.

رنگ رژگونه برای محیط کارنبایدخیلی جیغ و پررنگ باشد.سعی کنید ازرنگ های ملایم مانندصورتی کمرنگ، هلویی و ماننداین‌ها استفاده کنید.

۸. آرایش خود را با رژ لب کامل کنید

رنگ رژ لب مناسب برای محل کار، یک رنگ ملایم و کمرنگ مانند صورتی کمرنگ، هلویی، کالباسی و …است.

رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست شماباشدوفقط کمی رنگ طبیعی لب های شما را تقویت کنید.

تغییر دادن زیاد رنگ لب و آرایش غلیظ لب برای محیط کارمناسب نیست ووقت زیادی ازشماخواهدگرفت.

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *